|
Ši knyga nuostabus kūrybiškos informatikos pasaulis, skirtas vyresnių klasių mokiniams, jų mokytojams bei dėstytojams, rengiantiems mokytojus. Knygoje pateikiami įvairūs projektai, kuriuos rasite prie knygos esančioje kompaktinėje plokštelėje. Nagrinėjant šiuos žaismingus projektus nejučiom sužinoma ir išmokstama iš esmės valdyti kompiuterį, t. y. programuoti, tuos principus vėliau galima pritaikyti kuriant realias taikomąsias programas. Blaho A., Kalaš I. Komenskio Logo: Kūrybiškoji informatika. Vilnius: Žara, 2001 Ši knyga skirta pradedantiems dirbti su Komenskio Logo sistema. Joje rasite viską nuo pirmųjų žingsnių šioje sistemoje iki sudėtingesnių jos galimybių nagrinėjimo, aiškinamąjį komandų žinyną ir kitokius patarimus.
Dagienė V. Logo pradžiamokslis. Vilnius: Žara, 2001. Tai knygutė konspektas pradedančiam dirbti su Komenskio Logo ir norinčiam išmokti programuoti šia sistema. Joje rasite ir pirmuosius žingsnius, ir įdomesnes procedūras su detaliu paaiškinimu. Autoriai planuoja šį konspektą tęsti.
Aušraitė J., Šlapkauskienė V. Susidraugaukime: aš Vėžliukas. |
|
Laiškus su klausimais ir komentarais
siųskite adresu: logo@delfi.lt
Atnaujinta
2002 m. vasario 25 d.