Logo – kas tai? LogoWriter programa Metodinė medžiaga Moksleivių darbai Fotogalerija Naudingos nuorodos
Komenskio Logo užsienyje

Studentų darbai

Vilniaus pedagoginio universiteto Matematikos ir informatikos fakultete II - III kurso studentai semestrą mokomi „Komenskio Logo“. Semestro pabaigoje, atsiskaitymui jie pristato savo sukurtus projektus. Geresnius darbelius siūlau pažiūrėti – tai gali padaryti ir moksleiviai

Muzikinis projektas. Jame yra devyni mygtukai, kuriuos paspaudus groja muzika. Projekto vykdymui reikalingos kolonėlės arba ausinukai.

 [ Parsisiųsti ]

Trumpa nevaldoma animacija.

 [ Parsisiųsti ]

Elfas, valdomas rodyklių klavišais gaudo grybą.

 [ Parsisiųsti ]

Drugelių šokis. 

 [ Parsisiųsti ]

Atminties lavinimui. Kad išgelbėti drugelį, reikia pakartoti užduotą septynių ženklų skaičių.

[ Parsisiųsti ]

Rekursijai demonstruoti naudojami klasikiniai kreivių uždaviniai. Vienas tokių – Hilberto kreivė. Projektas leidžia nubraižyti nuo pirmos iki penktos eilės kreives pasirinktinai.

 [ Parsisiųsti ]

Rodyklių klavišais varliukas turi išlaviruoti tarp žuvyčių.

[ Parsisiųsti ]

Žaidimas – atidenk dvi vienodas korteles.

[ Parsisiųsti ]

Žaidimas – pagauk laivelį. Rodyklių ir nurodytų raidžių klavišais valdomi laiveliai. Tai žaidimas skirtas dviems žaidėjams. Vienas laivelis gaudo kitą.

[ Parsisiųsti ]

Daugelis tikriausiai prisimena pirmuosius kompiuteriukus - žaidimus, kur vilkas gaudė kiaušinius. 

[ Parsisiųsti ]

Vėžliuko grafikos pavyzdžiai.

[ Parsisiųsti ]

Projektėlis besimokantiems skaičiuoti – surinkite reikiamą sumą. Duoti skaičiai nuo 0 iki 9 ir prašoma surinkti tuos taškus, kad bendra suma būtų lygi duotąjai.

[ Parsisiųsti ]

Paprastai pele piešiama pasirinkto storio ir spalvos linija. Šis projektas siūlo piešti pasirinktos formos girliandą.

[ Parsisiųsti ]

Žaidimas – atverk netuščias korteles. Galimi aštuoni bandymai.

[ Parsisiųsti ]

Mokomoji programa su testu: Trupmeniniai skaičiai. Gal taip išmokti trupmenas bus smagiau!?

[ Parsisiųsti ]

Daugelis tikriausiai prisimena žaidimą, kai iš visų duotų geometrinių figūrėlių reikia sudėti nupieštą figūrą. Tai pabandyti siūlo ir vėžliukas Geomas.

[ Parsisiųsti ]

Išmaišyti kvadratėliai – sudėliok paveikslėlį rodyklių klavišais stumdydamas pilkąjį kvadratą.

 [ Parsisiųsti ]

Stirniukas Bembis turi surinkti visas gydomąsias žoleles ir grįžti namo. Šiukštu negalima liesti šungrybių ir kadagių.

[ Parsisiųsti ]

Labirintas. Reikia surinkti auksą, nesusitikus robotų. Yra galimybė sprogdinti sienas. 

[ Parsisiųsti ]

Ar prisimenat pasakėčią apie varną, lapę ir sūrį? Čia nereikia prakalbinti varnos, čia reikia atspėti skaičių.

[ Parsisiųsti ]

Ar tikrai žinom, kur koks Lietuvos rajonas yra. Šis projektas – puiki proga pasitikrinti.

 [ Parsisiųsti ]


Pastaba: Atsisiuntę projektus įkopijuokite į atitinkamus katalogus: .bmp bylas kopijuokite į katalogą EKRANAI, .lgw – į katalogą VAIZDAI,  .lgp ir kitas – į katalogą DARBAI.
Logo – kas tai? LogoWriter programa Metodinė medžiaga Moksleivių darbai Fotogalerija Naudingos nuorodos
Komenskio Logo užsienyje

į svetainės pradžią


Laiškus su klausimais ir komentarais siųskite adresu: logo@delfi.lt
Atnaujinta 2002 m. gruodžio 23 d.